Realizacje - Volkswagen

Powrót do realizacji - samochody

VW T6.1 2023

Vw T6.1 z 2023 roku. Wygłuszyliśmy drzwi, tapicerki, dach, ścianę grodziową oraz podstawę fotela pasażera. System przedni składa się z wooferów Brax'a Graphic GL6, w przerobionych słupkach umieściliśmy głośnik średniotonowy Brax GL3 oraz tweeter Brax GL1. Przód napędza wzmacniacz z procesorem Helix P Six Ultimate wyposażony w moduł Helix HEC BTHD który wspiera kodek aptX HD i przesyła nam sygnał w wysokiej jakości (Bluetooth 5.0+EDR obsługujący do 576kbps 24 Bity / 96 kHz). Pod fotelem pasażera w wykonanej na wymiar zamkniętej skrzyni umieściliśmy subwoofer Gladen SQX08 napędzany wzmacniaczem Helix M OneX. Sterownik Helix Conductor służacy do sterowania głośnością oraz ustawieniami umieściliśmy w konsoli środkowej obok dźwigni zmiany biegów. Na koniec pomiary i strojenie systemu.

VW Golf 1 Cabrio 1991

VW Golf 1 Cabrio z 1991 roku. W tym egzemplarzu zostały wygłuszone drzwi oraz tapicerki, podłoga, przednie i tylne nadkola wraz z panelami oraz ściana grodziowa. Dodatkowo została ściągnięta deska rozdzielcza w celu usunięcia nieprzyjemnych odgłosów spowodowanych uszkodzonymi mocowaniami. Zastosowane materiały tłumiące - maty Ctk, pianki Gladen'a oraz na elementy tapicerek pianka Dynamat Dynaliner.

VW T6.1 Multivan 2022

VW T6.1 Multivan z 2022 roku. Jakie nagłośnienie i wygłuszenie jest w nowych samochodach każdy wie. Wygłuszyliśmy drzwi przednie wraz z tapicerkami, tylne drzwi przesuwne, boki, nadkola oraz klapę bagażnika. Za serce systemu audio posłużył nam najnowszy zintegrowany wzmacniacz z procesorem Helix P SIX DSP ULTIMATE który napędza 3drożny system RS Sapphire, dla którego zostały przebudowane słupki przednie. Wzmacniacz Helix M ONE X napędza subwoofer JL Audio 12TW3 umieszczony w wykonanej na wymiar obudowie zamkniętej, dzięki temu bez problemu korzystamy z funkcjonalności tylnej kanapy Multivana.Tylne głośniki zostały wymienione na Coaxialny zestaw Xcelsusa. W procesorze jak zwykle moduł Helix'a HEC BTHD który wspiera kodek aptX HD i przesyła nam sygnał w wysokiej jakości (Bluetooth 5.0+EDR obsługujący do 576kbps 24 Bity / 96 kHz). Sterownik Helix Conductor służacy do sterowania głośnością oraz ustawieniami tym razem umieściliśmy "pod ręką" w tapicerce drzwi kierowcy . Na koniec pomiary i strojenie systemu.

Vw Golf 7 2018 rozbudowa systemu

Nasz Klient z Norwegii będąc przejazdem w Polsce podjechał na modernizację systemu którego mieliśmy okazję zbudować parę lat temu (link w dalszym opisie) . W wykonanych od nowa słupkach średniaka Scan Speak 5F zastąpiliśmy bezkonkurencyjnym brzmieniowo Xcelsusem XXM325, który w połączeniu z berylowym tweeterem Scan Speak'a robi naprawdę robotę. Dodatkowo została również wymieniona jednostka centralna na stację multimedialną na androidzie wraz wyjściem Coax/Toslink. Na koniec ponowne pomiary i strojenie systemu

Vw Multivan T6.1 2019

Vw Multivan T6.1 z 2019 roku. Trójdrożny system składający się z aktywnego zestawu przedniego Xcelsus XU6.2i oraz średniotonowego Xcelsus XXM 325. W bagażniku subwoofer JL Audio 12w1v4. System przedni napędza 6 kanałowy wzmacniacz Helix MSiX, zaś za napęd JL odpowiada monoblok Helix M-OneX. Dodatkowo procesor HELIX DSP.3S wyposażony w nowy moduł Helixa HEC BTHD który wspiera kodek aptX HD i przesyła nam sygnał w wysokiej jakości (Bluetooth 5.0+EDR obsługujący do 576kbps 24 Bity / 96 kHz). Sterownik Helix Conductor służacy do sterowania głośnością oraz ustawieniami umieściliśmy na życzenie Klienta w konsoli środkowej.Drzwi przednie oraz tapicerki wytłumione materiałami Gladen'a. Na koniec pomiary i strojenie systemu pod Klienta.

VW Golf 7 R 2015

VW Golf 7 R z 2015 roku z dosyć głośnym wydechem. Wygłuszyliśmy podłogę, bagażnik, nadkola, tylna klapa, drzwi, tapicerki. Na podłodze i w bagażniku zastosowaliśmy maty Dynamat, oraz piankę Dynaliner. Drzwi wyłuszone matami CTK Premium oraz piankami Gladen'a. Dodatkowo poprawiliśmy fabryczne audio. Sercem systemu jest wzmacniacz z procesorem DSP HELIX MFour DSP, system przedni Xcelsus XU6.2Ci zaś w bagażniku w wykonanej na wymiar obudowie z żywicy umieściliśmy sprawdzony Helix K10W. Na koniec pomiary i strojenie.