Realizacje


Zapraszamy do obejrzenia wybranych realizacji Audiomanufaktury. Na ich przykładzie można zapoznać się z naszą pracą.

Mercedes Sprinter Bison Tour

Ostatnio mieliśmy okazję pracować przy Mercedesie Sprinterze - Bison Tour www.bisontour.eu - niestety w ograniczonym czasie gdyż bus w najbliższych dniach wyjeżdza w swoją pierwszą trasę. Sprinter wyposażony w specjalistyczną zabudowę by móc w komfortowych warunkach wozić zespoły po Europie. By umilić czas podróży rozbudowaliśmy niezależny system Audio-Wideo wykorzystując komponenty firmy HELIX i CLARION -w tym wypadku systemem steruje jednostka Clariona GR10BT, o moc dba wzmacniacz Helixa G-Four który napędza głośniki Helix E 6X.2 oraz zabudowany za siedzeniami subwoofer Helix K10W. Dodatkowo do systemu podłączony jest 21calowy monitor HD Sharpa z otwarzaniem NEtflixa, Youtube'a, plików audio/videoz pamięci podręcznych oraz konsola Sony PS3. Każdy z pasażerów może podłączyć sie do systemu przez BT i słuchać swojej muzyki ;) Dodatkowo prace obejmowały montaż 16 punktów ładowarek USB oraz poprowadzenie zasilania 220v do PS3 oraz automatu do kawy. W takich warunkach na pewno podróże będa przyjemniejsze, i na pewno szybsze gdyż wcześniej przy silniku maczał palce Bartek ze Strefy Tuningu www.strefatuningu.pl/ ;) niestety fotki na szybko kalkulatorem plus dwie ze strony Tomka, w wolnej chwili zrobimy lepsze zdjecia..

Renault Fluence

Niepozorny system oparty o Helix C1T, Dego PO5.0MW, Helix K10W i Helix V-Eight + HEC BT + pilot Helix URC3. Ukierunkowane tweetery w zmodyfikowanych miejscach montażowych, mocno wygłuszone drzwi plus potraktowane tapicerki pastą Brax'a i 13 calowe Dego w drzwiach zadziwią nie jedną osobę swoim brzmieniem.

VW Arteon

Pierwszy w Polsce, Europie i prawdopodobnie na świecie WV Arteon ze zmodyfikowanym audio. Fabryczny niestety nie grający zestaw Dynaudio został zastąpiony komponentami firmy HELIX. Przedni 3 drożny zestaw składa się z tweetera Helix C1T, sekcja średniotonowa Helix C2M oraz woofery Helix C6B. Ukierunkowane ręcznie robione osłony sekcji wysoko-średniotonowej doposażyliśmy we front piano black - żeby komponował się z elementami wnętrza. W bagażniku plastikowy piórkowy subwoofer zastapiliśmy dyskretną , zrobioną od podstaw zabudową składającą się z częsciowo odlewanej , częściowo wykonanej z mdf 'u obudowy skrywającej potężny sub Helix'a Q10W i sekcji "zasilania" w której znalazł się wzmacniacz z procesorem Helix P-SIX DSP z modułem HD Audio USB oraz Helix P-TWO który napędza subwoofer. Calość przykryta wykonaną od nową "podłogą" bagażnika. Sterowanie telefonem odbywa się za pomocą przycisków z kierownicy+ dodatkowa reguacja głośności za pomoca Helix'a URC.3 . Pomiary akustyczne oraz strojenie zajęły praktycznie trzy dni ale finalny efekt zaskoczył nawet nas. Zestaw zagrał dynamicznie z bardzo solidna podstawą basowa, głęboka i szeroką sceną oraz detaliczną przyjemna dla ucha górą i nasyconą średnicą. Mocowo kontrola praktycznie do końca skali głośności bez jakich kolwiek znieksztaceń. Aż nie chce sie wysiadać z samochodu.... Fabryczny topowy zestaw DynAudio można przyrównać do głośniczków BT ;)

Skoda Octavia VRS 2017

Skoda Octavia VRS z 2017 fabryczne nagłośnienie zastąpiliśmy zestawem składającym się z procesora Helix DSP.2 z modułem BT, wzmacniacza Alpine PDX V9 który napędza zestaw przedni - tweetery Helixa C1T oraz woofery Focala z serii K2Power i suba Focal K2Power 33 KX. Tweetery ukierunkowane w zrobionych na nowo osłonacvh lusterek, drzwi wygłuszone i dodany pilot Helix URC.3. Calość gra dynamicznie z wykopem.

Audi S8 D2

Kolejny rozbudowany projekt zlecony przez Klienta z dalszej części Polski ;) System oparty na trójdrożnym systemie w którym zastosowaliśmy przetworniki Scanspeak 'a , w bagażniku sub DEGO SB-10 P-MK2 . Jako napęd zastosowaliśmy sprawdzone i dobrze brzmiące wzmacniacze Helix'a - P-SIX na zasilenie zestawu przedniego oraz P-TWO na sekcję niskotonową. Wysłużoną jednostke centralna 1din wymieniliśmy na najwyższą 2din'ową stację multimedialną Clarion'a - NX807E która mi.n obsługuję funkcję Apple CarPlay - po konwersji 1din na 2din konieczna była wymiana elementów panelu sterowania klimatyzacją, mocowań radia oraz trzeba było stworzyć nową ramkę ozdobną..Dodatkowo wymieniliśmy wszystkie elementy dekoracyjne wnętrza oraz listwy na nowe pokryte hydrografiką imitującą carbon. Usunęliśmy również usterki oświetlenia przycisków oraz w całym samochodzie zostały wymienione nowe diody które podświetlały klamki oraz lewarek zmiany biegów .

VW Tiguan 2017 Match OEM

VW Tiguan z 2017 roku- fabryczny zestaw rozbudowaliśmy o wzmacniacz z dsp -Match pp 62dsp , subwoofer Match pp 8e-q oraz wymienione zostały głośniki wysokotonowe na Helix'y C1T. Całość dopełniły oczywiście pomiary akustyczne wraz ze strojeniem systemu według preferencji klienta. Montaż był błyskawiczny wiec niestety tylko jedna fotka...

Volvo XC70 oraz VW Touareg Stacje mutimedialne GMS

Nie tylko wykonujemy rozbudowane systemy audio ;) Na zdjęciach widcznych poniżej mamy przykłady zastosowania rozbudowanych 2Dinowych stacji multimedialnych firmy GMS -zarówno w VW jak i w Volvo wykorzystaliśmy model 6808 Prestige - w obu przypadkach zostały zamontowane kamery cofania rownież firmy GMS - w Volvo usupełnione o opcje ScreenMirroringu, w VW Touaregu zestaw dopełnił rejestrator jazdy GMS-CD300C. Teraz parkowanie będzie dużo łatwiejsze i jazda będzie rejestrowana w jakości HD ;)

Mazda CX3 rozbudowany system OEM MATCH

Rozbudowany System Oem w nowej Mazdzie CX3- party na komponentach Match'a. Klient miał duuże wymagania co do ilości basu ;) ale na razie mu wystarcza :D. Standardowo Match PP62DSP z modułęm bluetooth i wsparciem technologi APTX, wytłumione i przygotowane drzwi, przednie głośniki wymienione na Match MS62C, tylnie Helix, w bagażniku początkowo subwoofer Match'a PP 8E-q ale było mało - został wymieniony na Match PP10E-D na dwóch 10 calowych głośnikach. Aktulnie basu nie brakuje ;)

VW Phaeton

Phaeton bardzo miło nas zaskoczył... właściciel przyjechał do nas w celu wymiany uszkodzonych głośników, które... okazały się być sprawne. Bowiem fabryczny wzmacniacz był w tym przypadku winowajcą. Po naocznych oględzinach stwierdziliśmy że fabryczne głośniki chyba "coś" potrafią i że warto je użyć... tymbardziej że budżet był ograniczony i nie bardzo pozwalał na postawienie na nogi całego systemu od podstaw. Wytłumiliśmy więc porządnie drzwi oraz tapicerki i podpieliśmy je pod sprawdzonego już kilkakrotnie Match'a 62 DSP wyposażonego w moduł BT. Trójdrożny zestaw w phaetonie naprawdę daje radę :)

Kia Rio

Kolejny system Oem'owy zamontowany tym razem w nowej Kia Rio. Match PP62DSP zasila fabryczne głośniki wspomagane subem Match PP8E-Q plus sterowanie pilotem URC3. Całość oczywiście wystrojona plus wykonane pomiary akustyczne.

Audi RS4

Audi RS4 - muzyka z silnika jest , ale niestety fabryczny system Bose nie powala... W tym przypadku wzmacniacz z procesorem Helix P SIX mkII, dokładnie przygotowane i wygłuszone drzwi pod woofery Dego SP, tweetery Helix C1T oraz subwoofer Match MW10WD skutecznie uzupełniły wrażenia odsłuchowe w tym pojeżdzie ;) dodatkowo zabudowaliśmy Director'a Helix'a do sterowania systemem oraz moduł bluetooth do bezstratnego przesyłu audio z telefonu wspierającego technologie aptX. Pomiary akustyczne oraz dokładne wystrojenie systemu było przysłowiową wisienką na torcie ;) Czego chcieć więcej? ... chyba tylko troszke więcej koni mechanicznych ;)

Peugeot Boxer Autolaweta

System Match Oem

Honda Stream

Toyota Hillux kompleksowe wygłuszenie

VW T5 Match

Opel Signum System OEM MAtch/MOREL

Golf VII GTi wygluszenie

Trafił do nas Golf VII GTi z głośnym customowym wydechem MGMotorsport. Na zewnątrz fajnie ale wewnątrz na dłuższą metę sytuacja nie do przyjęcia. Na podłogę poszły dwie warstwy Xtreme'a + jak widać na kanał jedna warstwa Dynaliner. Efekt? Kompletna cisza! Można przyłożyć ucho w okolicach lewarka zmiany biegów i nic! Teraz hałas juz tylko dochodzi z zewnątrz przez szyby i z bagażnika, który klient "wytłumiał" w firmie X matami silent coat z bardzo marnym efektem. Bagażnik w niedalekiej przyszłości dopasujemy do reszty :) #Audiomanufaktura #Dynamat #Dynaliner #ciszawsamochodzie #wygłuszenie #HowWePlay #CarAudio #ZPasjiDoMuzyki

Nissan 300ZX

Panie Michale, proszę mi to ładnie zapakować... :) #JLAudio #HowWePlay #Alpine #Nissan #300ZX #Nissan300ZX #Audiomanufaktura #Dego #CarAudio #zPasjidoMuzyki

Toyota Verso System OEM

Tu świetny przykład jak podrasować fabryczny system. Zastosowany sprzęt to Match PP62 DSP oraz Subwoofer Match PP8-Q. Przednie (fabryczne) głośniki oraz ww sub zostały podpięte do 62ki. Fabryka nie do poznania :) Polecam każdemu kto nie chce robić rewolucji ale chce jednak poczuć różnicę....

Subaru Outback

System oparty na wzmacniaczu Rockford Fosgate 301X , procesorze Match DSP, midoofery Focal Access oraz MOREL Tempo Coax 4" . Całość sterowana z fabrycznej jednostki centralnej, oraz wszystkie komponenty zamontowane dyskretnie w miejscach fabrycznych. #AudioManuFaktura #AudioManuFaktura.pl #Morel #RockfordFosgate #HowWePlay #CarAudio #zPasjidoMuzyki

Honda Accord

Honde robiliśmy jakoś latem ale niestety wcięło fotki z montażu. W zeszłym tygodniu wpadła na upgrade z 2 na 3-way'a. Sercem jest Helix P-Six. W furtkach siedzą również SP. W Kufrze siedzi 12tka Match'a w closed. Mid+tw puszczone pasywnie z 2 kanałów. #Audiomanufaktura #Audiomanufaktura.pl #Match #DEGO #Helix #HowWePlay #CarAudio #zPasjidoMuzyki

Mercedes Vito

Vito podzielone jest na dwa etapy. Na szybkości miało zagrać tak aby dało się słuchać. Sercem jest RF Power 800a4 który dostarcza coaxom zdrowiutkie 100 na stronę. Przycięte na 160/4 nawet dają radę te maluszki :) Suby są spięte na 8ohm. Dynamiki nie brakuje :) Po nowym roku... bardziej w lutym... autko wróci na zrobienie drzwi.

VW Passat

Mazda 6 Wygłuszenie

Lexus LX470

Mercedes GLK

Renault Laguna

Skoda Rapid

Mitsubishi Pajero II

Mercedes SEC

BMW E36 Touring Evo

Mercedes W126 560 SEC

Mercedes W124 E420

VW Caddy

Volvo XC60

Mercedes W204

BMW X3 Match

Honda Legend