Porsche Carrera 4S 911 (991) z 2016 roku. Jak to zwykle bywa z Porsche problem hałasu i trzeszczących elementów wnętrza… W tym przypadku hałasowała podsufitka i tapicerki. Do wygłuszenia zastosowaliśmy materiały Dynamat Xtreme i Dynamat Dynaliner. Wygłuszone zostały drzwi, tapicerki, cała przesteń z tyłu pojazdu, nadkola, elementy słupków a, b i c, podsufitka oraz poprawiliśmy błędy konstrukcyjne wpływające na akustykę. Dodatkowo w systemie Burmester wymieniliśmy głośniki z sekcji nisko i średniotonowej na dedykowane głośniki Helix Compose z serii i7. Po tych zabiegach poprawiło się brzmienie systemu, ucichły nieprzyjemne rezonanse tapicerki oraz spadł hałas dobiegający z zewnątrz podnosząc przy tym komfort podróżowania – z części tylnej praktycznie nie słychać silnika, wydechu oraz hałasu dobiegającego z kół. Niestety jak widać nawet w samochodach klasy premium jest co poprawiać.