Realizacje - Porsche

Powrót do realizacji - samochody

Porsche Macan T 2023

Nowy Porsche Macan T z 2023 roku trafił do nas na wygłuszenie. Wygłuszone zostały drzwi przednie, tylne i tapicerki. Przednie nadkola od zewnątrz, przestrzeń bagażowa oraz część pod tylną kanapą. Dodatkowo poprawiliśmy błędy konstrukcyjne tapicerek wpływające na akustykę fabrycznego systemu audio.

Porsche Carrera 4S 911 (991) 2016

Porsche Carrera 4S 911 (991) z 2016 roku. Jak to zwykle bywa z Porsche problem hałasu i trzeszczących elementów wnętrza... W tym przypadku hałasowała podsufitka i tapicerki. Do wygłuszenia zastosowaliśmy materiały Dynamat Xtreme i Dynamat Dynaliner. Wygłuszone zostały drzwi, tapicerki, cała przesteń z tyłu pojazdu, nadkola, elementy słupków a, b i c, podsufitka oraz poprawiliśmy błędy konstrukcyjne wpływające na akustykę. Dodatkowo w systemie Burmester wymieniliśmy głośniki z sekcji nisko i średniotonowej na dedykowane głośniki Helix Compose z serii i7. Po tych zabiegach poprawiło się brzmienie systemu, ucichły nieprzyjemne rezonanse tapicerki oraz spadł hałas dobiegający z zewnątrz podnosząc przy tym komfort podróżowania - z części tylnej praktycznie nie słychać silnika, wydechu oraz hałasu dobiegającego z kół. Niestety jak widać nawet w samochodach klasy premium jest co poprawiać.

Porsche Carrera 4S 911 997.2 2009

Porsche Carrera 4S 911 997.2 z 2009 roku. Standardowe nagłośnienie ASK. W bagażniku zamontowaliśmy procesor Helix DSP Mini Mk2 wraz modułem Helix HEC BTHD który wspiera kodek aptX HD i przesyła nam sygnał w wysokiej jakości (Bluetooth 5.0+EDR obsługujący do 576kbps 24 Bity / 96 kHz) oraz wzmacniacz Mosconi One 130.4, który napędza 3 drożny semi aktywny zestaw Helix Compose i3 zamontowany w fabrycznych miejscach montażowych. Sterownik Helix Conductor służacy do sterowania głośnością oraz ustawieniami umieściliśmy w konsoli środkowej przy dźwigni hamulca ręcznego. Dodatkowo wygłuszone drzwi wraz z tapicerkami. Na koniec pomiary i strojenie systemu.

Porsche Carrera 4S 911 997 2008

Porsche Carrera 4S 911 997 z 2008 roku. Standardowe nagłośnienie ASK. Wykorzystaliśmy fabryczną jednostkę główną PCCM Plus. W bagażniku zamontowaliśmy procesor Helix DSP Mini Mk2 oraz wzmacniacz Helix M-Four, który napędza 3 drożny semi aktywny zestaw Helix Compose i3. Dodatkowo wygłuszone drzwi wraz z tapicerkami. Na koniec pomiary i strojenie systemu.

Porsche Cayman 2019

Kolejne Porsche z problemem trzeszczących tapicerek i kartonowego basu.. tym razem Cayman z 2019 roku. Porsche wyposażone w system Bose, który nie powala na kolana i podobnie jak Burmester w Panamerze wydaje "kartonowy" bas. Po zdjęciu tapicerek wygłuszyliśmy drzwi, tapicerki oraz poprawiliśmy błędy konstrukcyjne wpływające na akustykę. Po tych zabiegach poprawiło się brzmienie systemu, ucichły nieprzyjemne rezonanse tapicerki oraz spadł hałas dobiegający z zewnątrz podnosząc przy tym komfort podróżowania. Niestety jak widać nawet w samochodach klasy premium jest co poprawiać. Pozdro Perver @Aplikatorzy.pl

Porsche Panamera GTS 2019

Porsche Panamera GTS z 2019 roku została do nas skierowana z serwisu w celu usunięcia hałasu dobiegającego spod tapicerki. Porsche wyposażone również w system Burmester'a, który nie powala na kolana i wydaje "kartonowy" bas. Po zdjęciu tapicerek wygłuszyliśmy drzwi, tapicerki oraz poprawiliśmy błędy konstrukcyjne wpływające na akustykę. Po tych zabiegach poprawiło się znacznie brzmienie systemu, ucichły nieprzyjemne rezonanse tapicerki oraz spadł hałas dobiegający z zewnątrz podnosząc przy tym komfort podróżowania. Niestety jak widać nawet w samochodach klasy premium jest co poprawiać