Realizacje - Mercedes

Powrót do realizacji - samochody

Mercedes SL500 R129 2000

Klasyczny Mercedes SL500 R129 z 2000 roku. Wygłuszyliśmy drzwi przednie wraz z tapicerkami, przerobiliśmy miejsca montażowe głośników i zastosowaliśmy woofery Match'a MW8Bmw-D, głośnik średniotowony Brax Graphic GL3 zaś w fabrycznym miejscu na desce rozdzielczej umieściliśmy tweeter Helix'a Ci7. Całość napędza wzmacniacz z procesorem Helix P Six DSP Ultimate wraz modułem Helix HEC BTHD który wspiera kodek aptX HD i przesyła nam sygnał w wysokiej jakości (Bluetooth 5.0+EDR obsługujący do 576kbps 24 Bity / 96 kHz). Sterownik Helix Conductor służacy do sterowania głośnością oraz ustawieniami umieściliśmy w schowku konsoli środkowej. Na koniec pomiary i strojenie systemu.

Mercedes S63 AMG C217 2017

Mercedes S63 AMG C217 czyli S-klasa w Coupe z 2017 roku, fabrycznie system Burmester. Wykonane zostały nowe przednie słupki obite fabryczną alcantarą, w których umieściliśmy głośniki średniotonowe Xcelsus Xxm325 oraz tweetery Xxt30, w bagażniku w wykonanym odlewie z żywicy umieszczone zostały 2 subwoofery Xcelsus Xas10, za napęd posłużyły 3szt 2 kanałowych wzmacniaczy Xcelsus Magma 310.2AB. Przeszukując internet nie udało nam się znaleść firmy której udało się zmienić woofery zarówno w tym modelu C217 jak i bliźniaczej S-klasie W222 czy to zestaw plug n' play czy też coś aftermarketowego - niestety nic nie jest oferowane jako zamiennik wooferów z systemu Burmester który niestety gra jak gra i nie zapewnia dostatecznej wytrzymałości mocowej oraz brzmi jak brzmi.... Tak więc jesteśmy pierwsi w Europie i być może na świecie (jeżeli się mylimy lub ktoś znajdzie prosimy o komentarz) którym udało się zaadoptować głośniki Match MW 8BMW-D wykonując customowy dystans mocujący głośnik oraz dokonując modyfikacji wykładziny w celu "zmieszczenia" nowego głośnika w fabrycznym miejscu w grodzi. Za integrację z fabryczną magistralą MOST150 odpowiada konwerter Most-Toslink HELIX NAV-TV ZEN-V Most 150 który za pomocą toslinka połączyliśmy z procesorem Helix DSP PRO Mk3 wraz modułem Helix HEC BTHD który wspiera kodek aptX HD i przesyła nam sygnał w wysokiej jakości (Bluetooth 5.0+EDR obsługujący do 576kbps 24 Bity / 96 kHz). Przedni zestaw- Tweeter i średniak puszczony pasywnie przez wysokiej jakości zwrotnicę Xcelsus Competition Xxx3. Sterownik Helix Conductor służący do sterowania głośnością oraz ustawieniami umieściliśmy w wysuwanym schowku w konsoli środkowej. Dodatkowo na życzenie klienta wytłumiliśmy drzwi, tapicerki oraz przednie i tylne nadkola. Po pomiarach oraz strojeniu nasz system który kompleksowo zmodyfikowaliśmy, zastapił Burmester'a i zagrał jak powinien. Zapraszamy do obszernej fotorelacji.

Mercedes W205 Coupe 2021

Mercedes W205 Coupe z 2021 roku , na pokładzie podstawowy system. Zastosowaliśmy dedykowny zestaw Matcha, który znacznie poprawia brzmienie. Zostały wymienione głosniki, mamy dwa 20 cm woofery w nogach zamiast jednego 16cm. Całość zasila 8 kanałowy wzmacniacz z DSP Match UP8DSP. sterownik Helix Conductor umieszczony w konsoli środkowej pozwala na niezależną regulację głośności wooferów. Na koniec pomiary oraz strojenie systemu pod preferencje Klienta. Dzięki użytym komponentom (głośniki, dedykowana wiązka - żaden kabel w instalacji nie zostaje przecięty oraz wszystkie głośniki pozostały w miejscach fabrycznych) oraz bezinwazyjnemu montażowi nie tracimy gwarancji.

Mercedes E W213 2020

Mercedes Benz klasa E W213 z 2020 roku z podstawowym systemem nagłośnieniowym, który zastąpiliśmy zestawem p'n'p Matcha'a. Dzięki temu żaden kabel w instalacji nie został przecięty oraz wszystkie głośniki pozostały w miejscach fabrycznych. Wymienione zostały głośniki średniotonowe i wysokotonowe w drzwiach przednich - na zestaw Match UPC42MB-FRT, w drzwiach tylnych na zestaw współosiowy Match UPX4MB-FRT. Fabrycznie system wyposażony jest tylko w jeden 16 cm głośnik niskotonowy w nogach pasażera. Zestaw Matcha to dwa 20 cm woofery umieszczone zarówno w nogach kierowcy jak i pasażera. Wymieniony został również głośnik centralny. Całość zasila 8 kanałowy wzmacniacz z DSP Match UP8DSP. Na koniec pomiary oraz strojenie systemu pod preferencje Klienta. Dzięki użytym komponentom (głośniki, dedykowana wiązka) oraz bezinwazyjnemu montażowi nie tracimy gwarancji.

Mercedes W204

Mercedes W204 - prosty i mocny system. Wygłuszone drzwi i tapicerki, system przedni Helix P62C zasilony wzmacniaczem Xcelsus Magma 220.4ab, procesor Helix DSP Mini z modułem BT z apt'X do bezstratnej transmisji muzyki, sterownik Conductor służący jako regulator głośności, obsługą parowania Bluetooth oraz sterowaniem przełączania nagrań w sparowanym telefonie/ odtwarzaczu DAP został umieszczony w zaadaptowanym miejscu przy zapalniczce. W bagażniku w wykonanym na wymiar odlewie w boczku sub Helix K10W w obudowie BR.Na koniec pomiary i strojenie systemu.

Mercedes W177 250e 2021

Kolejna A klasa W177, tym razem hybryda 250e z 2021 roku. W Mercedesie fabryczny podstawowy system zastąpiliśmy naszym ulubionym setupem Procesor HELIX Mini DSP Mk2 wyposażony w nowy moduł Helixa HEC BT który wspiera kodek aptX HD i przesyła nam sygnał w wysokiej jakości (Bluetooth 5.0+EDR obsługujący do 576kbps 24 Bity / 96 kHz) , 4 kanałowy wzmacniacz Xcelsus Magnifico 4 napędzający system przedni Xcelsus XU6.2Ci , monoblok Xcelsus Magnifico 1 napędzający Subwoofer Seas Lotus SW300 w zamkniętej obudowie wykonanej na wymiar i spasowanej boczkiem bagażnika. Do tego wygłuszone drzwi oraz sterownik Helix Conductor służacy do sterowania głośnością oraz ustawieniami umieściliśmy w tunelu środkowym w miejscu cup holdera. Na koniec pomiary i strojenie systemu pod Klienta.