BMW E60 Alpina B5S 2008

BMW E60 Alpina B5S z 2008 roku z fabrycznym systemem Logic7. Fabryczne głośniki zastąpiliśmy dedykowanym 3drożnym zestawem Gladen One Extreme. Za napęd służy 4 kanałowy wzmaczniacz Xcelsus Definio4. Do tego procesor Helix DSP Mini Mk2 wraz modułem Helix HEC BTHD który wspiera kodek aptX HD i przesyła nam sygnał w wysokiej jakości (Bluetooth 5.0+EDR obsługujący do 576kbps 24 Bity / 96 kHz). Sterownik Helix Conductor służacy do sterowania głośnością oraz ustawieniami umieściliśmy w konsoli środkowej obok dźwigni zmiany biegów. Na koniec pomiary i strojenie systemu.

BMW E89 Z4 2016

BMW E89 Z4 z 2016 roku, podstawowy system bez tweeterów. Zastosowaliśmy dedykowane głośniki Match'a - zestaw przedni UP C42BMW-FRT.3 składający się z głośnika wysokotonowego, średniotonowego i zwrotnicy. Fabryczne woofery w nogach kierowcy zostały zamienione na głośniki Helix S6B (dodatkowo wykonaliśmy pierścień redukcyjny oraz zostały wygłuszone plastikowe panele w celu eliminacji rezonansów). Za napęd posłużył 4 kanałowy cyfrowy wzmacniacz Mosconi Pico4, oraz procesor Helix DSP Mini Mk2 wraz modułem Helix HEC BTHD który wspiera kodek aptX HD i przesyła nam sygnał w wysokiej jakości (Bluetooth 5.0+EDR obsługujący do 576kbps 24 Bity / 96 kHz). Sterownik Helix Conductor służący do sterowania głośnością oraz ustawieniami umieściliśmy w konsoli obok dźwigni zmiany biegów. Na koniec pomiary i strojenie systemu.

Bmw E61

BMW E61 z podstawowym systemem bez tweeterów. Zastosowaliśmy dedykowane głośniki Match'a - zestaw przedni UP C42BMW-FRT.3 składający się z głośnika wysokotonowego, średniotonowego i zwrotnicy oraz wooferów MW8BMW. Za napęd służy 4 kanałowy wzmaczniacz Xcelsus Magma 220.4AB. Dodatkowo procesor Helix DSP Mini Mk2 wraz modułem Helix HEC BTHD który wspiera kodek aptX HD i przesyła nam sygnał w wysokiej jakości (Bluetooth 5.0+EDR obsługujący do 576kbps 24 Bity / 96 kHz). Sterownik Helix Conductor służacy do sterowania głośnością oraz ustawieniami umieściliśmy w konsoli środkowej przy dźwigni hamulca ręcznego. Na koniec pomiary i strojenie systemu.

BMW G31 2022

BMW G31 z 2022 roku z podstawowym systemem audio. Zastosowaliśmy dedykowane głośniki firmy Match - sekcja średnio/wysokotonowa Match UP C42BMW-FRT.2 oraz woofery pod siedzeniami MATCH MW 8BMW-D . Napędza to 8 kanałowy wzmacniacz Helix V Eight DSP Mk2. Dzięki zastosowaniu dedykowanej wiązki do modułu RAM nie przecinamy żadnego przewodu. Na koniec pomiary i strojenie systemu.

BMW G30 M550i 2022

BMW G30 M550i z 2021 roku z fabrycznym zestawem Harman Kardon. Zastosowaliśmy dedykowane głośniki Match'a - zestaw przedni UP C42BMW-FRT.2 składający się z głośnika wysokotonowego, średniotonowego i zwrotnicy oraz wooferów MW8BMW które posiadają dwie 2 ohmowe cewki - to pozwala nam podanie 240 Wat RMS na każdy z głośników. Za napęd służy 12 kanałowy wzmacniacz Helix V Twelve DSP MK2 pod który podpięta jest reszta głośników w samochodzie. Dzięki zastosowaniu dedykowanej wiązki do fabrycznego wzmacniacza HK oraz modułu RAM nie przecinamy żadnego przewodu i nie musimy martwić się o gwarancję producenta. Pomiary oraz strojenie systemu zmieniają nijako grający zestaw HK w dynamicznie i poprawnie grający system nagłośnieniowy z odpowiednią sceną dźwiękową bazujący na fabrycznych miejscach montażowych i zachowywujący wszystkie funkcję systemu fabrycznego. Teraz system pasuje do osiągów samochodu

BMW E92 M3 2011

BMW E92 M3 z 2011 roku, usunięty system Logic7 a na jego miejsce trafił procesor Helix DSP Mini, Wzmacniacz MSIX, do konwersji sygnału z fabrycznej jednostki konwerter MOST-toslink HELIX SDMI25. Zestaw głośnikowy już był zamontowany - BAVSound. Na koniec pomiary i strojenie systemu.