BMW E92 M3 2011

BMW E92 M3 z 2011 roku, usunięty system Logic7 a na jego miejsce trafił procesor Helix DSP Mini, Wzmacniacz MSIX, do konwersji sygnału z fabrycznej jednostki konwerter MOST-toslink HELIX SDMI25. Zestaw głośnikowy już był zamontowany - BAVSound. Na koniec pomiary i strojenie systemu.

BMW F12 640i 2015

Kolejne Bmw w którym usunęliśmy system Harman Kardon. Tym razem jest to model 640i F12 z 2015 roku. Fabryczne głośniki zostały wymienione na dedykowany trójdrożny system Gladen'a, za napęd posłużył nowy cyfrowy 4-kanałowy wzmacniacz ze stajni Xcelsus'a Definio4, standardowo procesor Helix DSP Mini z modułem BT z apt'X do bezstratnej transmisji muzyki, sterownik Conductor służący jako regulator głośności, głośności głośników niskotonowych pod siedzeniami, obsługą parowania Bluetooth oraz sterowaniem przełączania nagrań w sparowanym telefonie/ odtwarzaczu DAP umieszczony w zaadaptowanym miejscu przy zapalniczce. Dodatkowo zastosowaliśmy konwerter MOST-TOSLINK HELIX SDMI 25 w celu integracji fabrycznej jednostki z procesorem DSP. Na koniec pomiary i strojenie. Różnica w brzmieniu ?.. Niebo a Ziemia

BMW F31 2015

BMW F31 z 2015 z fabrycznym wiadomo jak grającym systemem Harman/Kardon. Zastosowaliśmy dedykowane głośniki firmy Match - sekcja średnio/wysokotonowa oraz woofery pod siedzeniami. Napędza to 4 kanałowy wzmacniacz Helix M-Four, procesor Helix DSP Mini z modułem BT. Do integracji z fabryczną magistralą MOST zastosowaliśmy konwerter MOST-Toslink. Dodatkowo nowy sterownik Helix Conductor służący jako regutor głośności, głośności głośników niskotonowych pod siedzeniami, obsługą parowania Bluetooth oraz sterowaniem przełączania nagrań w sparowanym telefonie/ odtwarzaczu DAP. Na koniec pomiary i strojenie systemu.

BMW F32

BMW F32 z fabrycznym systemem HiFi S676 wyposażyliśmy w najnowszy procesor Moscon'iego Atomo 4/6DSP. Do kompletu z rodziny wzmacniacz Mosconi One 130/4 oraz zestaw głośnikowy Gladen ONE 201 BMW. Żaden kabel nie został przecięty dzięki adapterom i dedykowanej wiązce Gladen'a. Dodatkowo został zdeaktywowany nieszczęsny system ASD. Po pomiarach i strojeniu system rozwinął skrzydła i zadziwił przemiłego właściciela ;)

BMW X5 E70

BMW X5 e70 Fabryczna jednostka centralna + Helix MiniDsp z HecBT oraz URC.3 Morel Hybrid 402 + Match UPw8bmw-s za zasilanie posużył wzmacniacz Xcelsus Magma 220.4AB W bagażniku dwa subwoofery Xcelsus XAS12 napędzane wzmacniaczem Xcelsus Magma 1600.1D

BMW F36 2020

BMW F36 z fabrycznym systemem HiFi S676, który wiadomo jaką ma jakość.... Zastosowaliśmy dedykowany zestaw głośników Match'a składający się z wooferów pod siedzenia oraz 2 drożnego systemu znajdującego się w drzwiach przednich oczywiście zestaw plug n' play. Dodatkowo ustabilizowaliśmy komory wooferów matą butylową . Jako napęd sprawdzony setup - cyfrowy wzmacniacz w klasie d - HELIX M-Four dysponujący mocą 100W na kanał ( fabryczny wzmacniacz bmw dysponuje mocą tylko 40W na kanał ) oraz procesor HELIX DSP MINI. Po wykonaniu pomiarów akustycznych i korekcji charakterystyki otrzymaliśmy całkowicie inaczej brzmiący system - pojawiła się dynamika, więcej basu, głębia, scena, brak zniekształceń przy bardzo głośnym słuchaniu ,szczegóły o których można było wcześniej pomarzyć...